فروشگاه اینترنتی روغن حیوانی گوسفندی

از طریق فروشگاه اینترنتی روغن حیوانی هانا، می توانید بهترین نوع روغن حیوانی گوسفندی که در منطقه کرمانشاه تولید می شود را خریداری نمایید. ارسال روغن از خود استان کرمانشاه صورت می گیرد و این دلیلی محکم بر اصل بودن روغن است.

روغن حیوانی گوسفندی

روغن حیوانی گوسفندی در مناطق و شهرهای مختلفی در ایران تولید می شود. بنابراین تعلیف دام در مناطق مختلف ایران مختلف است و شرایط آب و هوایی نیز تاثیر زیادی در نوع تغذیه گوسفندان دارد.

در بعضی مناطق گوسفندان از علفزارهای سرسبز تعلیف شده و در بعضی مناطق از علف های خشک. از همین رو روغن های تولید شده از شیر و کره گوسفند نیز با درجه های کیفی متفاوتی می باشد. تفاوت از نظر رنگ، عطر و طعم و نیز میزان ویتامین ها و پروتیین های موجود در روغن می باشد.

فروشگاه اینترنتی روغن حیوانی

روغن کرمانشاهی بدلیل تغذیه مناسب دام از علفزارهای کوهستانی و گونه های معطر و غنی از ویتامین دارای بالاترین کیفیت در بین مناطق مختلف ایران می باشد. این روغن سرشار از اسید های چرب معطر و انرژی زا است. بسیار خوش عطر و طعم و در عین حال زود هضم و سبک می باشد.

سرشار از ویتامین های موجود در گونه های گیاهی کوهی می باشد و تمام خواص موجود در شیر گوسفند را دارا می باشد. رنگ روغن گوسفندی کرمانشاهی سفید متمایل به کرم است. اما در برخی شهرها مانند خراسان روغن گوسفندی همچون روغن گاوی زرد رنگ است.

این تشابه رنگ برای افرادی که روغن های حیوانی را بدرستی نمی شناسند دردسر ساز است. در واقع ممکن است گرفتار افراد سود جو شده و روغن گاوی را تحت عنوان روغن گوسفندی به آن ها بفروشند.

اما روغن گوسفندی کرمانشاهی بدلیل رنگ منحصرش و عطر و طعم فوق العاده ای که دارد براحتی قابل تشخیص است.

فروشگاه اینترنتی روغن حیوانی

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی روغن حیوانی هانا

مرکز روغن حیوانی هانا تنها به فروش اینترنتی و غیر مستقیم بسنده نمی کند. برای بسیاری از افراد که اطلاغات کافی درباره روغن حیوانی ندارند امکان دریافت مشاوره قبل از خرید را فراهم آورده است.

خریداران عزیز این محصول می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناس مجموعه ما تماس بگیرند. در باره روغن مورد نظر خود و نحوه ارسال و واریز وجه اطلاعات کافی را دریافت نمایند.

سپس با اطمینان خاطر روغن حیوانی گوسفندی اصل کرمانشاهی را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما