کارخانه تولید روغن کرمانشاهی رخزادی فر

با وجود نمایندگی های معتبر فروش انواع کالاها مثل روغن کرمانشاهی رخزادی فر در سراسر ایران با این حال بسیاری از خریداران عمده تمایل دارند محصول مورد نظر خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از خود کارخانه خریداری کنند. اما بدلیل مشغله های زیاد و کمبود زمان و نیز هزینه های رفت و آمد و دسترسی سخت به کارخانه تولید کننده محصول این امکان برای خریداران به وجو نمی آید.  از همین رو مجموعه ما اقدام به فروش اینترنتی این محصول و ارسال سریع آن به سراسر کشور نموده است.

روغن کرمانشاهی رخزادی فر

از بهترین کارخانه های تولید روغن حیوانی کرمانشاهی در ایران، کارخانه رخزادی فر می باشد که با وجود نمایندگی های معتبر در اکثر شهرهای ایران امکان خرید اینترنتی را برای خریداران عمده فراهم کرده است تا بتوانند در سراسر ایران این روغن با کیفیت و مرغوب را به صورت مستقیم و با قیمت دست اول خریداری کنند.

روغن کرمانشاهی رخزادی فر

ویژگی ها و امتیازات روغن حیوانی رخزادی فر

بسته بندی محصول

  1. قوطی 500 گرمی، تعداد در کارتن 24 عدد
  2. قوطی یک کیلویی، تعداد در کارتن 12 عدد
  3. حلب 3 کیلویی، تعداد در کارتن 4 عدد
  4. حلب 17 کیلویی

این محصول در خط مکانیزه کارخانه بسته بندی می شود و دارای درب های آسان باز شو می باشد.

همچنین روغن کرمانشاهی رخزادی فر بدلیل رعایت تمامی استاندارد ها در تولید و بسته بندی بهترین گزینه برای صادرات روغن حیوانی می باشد.

این روغن با وجود ترجمه لاتین و عربی درج شده بر روی قوطی یکی از بهترین های روغن حیوانی صادراتی می باشد.

نحوه سفارش و خرید اینترنتی

برای خرید اینترنتی این روغن حیوانی در سراسر ایران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را در اسرع وقت در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما