تولید روغن حیوانی گوسفندی مرغوب در ایران

تولید روغن حیوانی گوسفندی مرغوب در نواحی مختلفی از ایران انجام می شود. مجموعه ما با همکاری با تولیدکنندگان معتبر، مرغوب ترین روغن حیوانی گوسفندی و گاوی را به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می کند. در واقع ما از طریق سایت های اینترنتی خود این امکان را برای مشتریان بوجود آورده ایم تا بتوانند در هر نقطه از ایران به مرغوب ترین روغن حیوانی با قیمت ارزان دست یابند.

درباره روغن حیوانی گوسفندی چه می دانید؟
روغن حیوانی گوسفندی به دلیل عطر ویژه ای که نسبت به سایر روغن های حیوانی دارد مخصوص مناطق خوش آب و هوا، سرسبز و دارای گونه های معطر گیاهی است. در شهرهایی که این شرایط را ندارند و تعلیف دام از علف های خشک است روغن گوسفندی مرغوب فراوری نمی شود. در غرب کشور، خصوصا در استان کرمانشاه بیشترین و مرغوب ترین تولید روغن حیوانی نسبت به سایر شهرهای کشور صورت می گیرد. علت آن هم شرایط ویژه آب و هوایی برای پرورش دام است.

[button color=”green” size=”medium” link=”http://roghansazan.ir/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%ad%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%85%d9%85%d8%aa%d8%a7%d8%b2/” icon=”” target=”true”]برای خرید روغن حیوانی کرمانشاهی اینجا کلیک کنید[/button]

آیا می دانید روغن حیوانی به چه صورت تولید می شود؟

تولید روغن حیوانی گوسفندی

روغن حیوانی گوسفندی به سه شیوه انجام می گیرد:

  • روش سنتی:

این روش قدیمی ترین روش تولید روغن حیوانی می باشد که قدمت بسیار بالایی دارد و از گذشته دور تا کنون توسط عشایر و افراد محلی و روستا نشین انجام می گرفته است. در این روش ابتدا شیر را جوشانده سپس تبدیل به ماست کرده و آن را درون مشک که از پوست دباغی شده بز درست شده است می ریزند و آنقدر تکان می دهند که تبدیل به دوغ شده، سپس با انداختن قالب یخ درون مشک کره را از دوغ جداکرده،سپس کره را روی حرارات آب کرده و دوغ موجود در آن را گرفته و روغن بدست آمده در واقع همان روغن حیوانی اعلا و درجه یک می باشد.

تولید روغن حیوانی

  • روش کارگاهی:

در این روش که یک روش نیمه سنتی است، توسط دستگاه های کره گیر برقی کره را از شیر گرفته و سپس مطابق روش سنتی روغن را از کره فراوری می کنند.

دستگاه کره گیر

  • روش صنعتی:

در این روش روغن حیوانی صنعتی در خط مکانیزه کارخانجات توسط دستگاه های پیشرفته و بدون دخالت دست تولید و در خط بسته بندی به صورت استاندارد بسته بندی می شود. تولید روغن حیوانی صنعتی

نحوه خرید روغن حیوانی گوسفندی

یکی از وظایف مرکز روغن حیوانی هانا تعامل و همکاری با دامدارانی که به تولید روغن حیوانی گوسفندی مرغوب می پردازند است. لذا شما عزیزان می توانید برای خرید مستقیم انواع روغن حیوانی  قیمت مناسب هم به صورت عمده و هم کیلوییبا این مرکز تماس حاصل نمایید.

منبع: روغن ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما